Kabina posunující dosavadní hranice, navržená pro maximální pohodlí
První a jediná odpružená kabina mezi teleskopickými manipulátory
Již při prvním pohledu na stroj je jasné, že stojíte před novou generací kabiny, co se týče jejího pojetí, designu a ergonomičnosti. S celkovou šířkou 1040 mm se jedná o nejširší kabinu dostupnou na trhu. Posaďte se a budete se cítit jako doma.Vynikající přístup díky 870 mm širokým dveřím, ergonomické sedadlo, nastavitelný volant a skvělá viditelnost všemi směry.
Díky zakřivenému čelnímu sklu může pracovník obsluhy plynule sledovat náklad až do maximální výšky. Digitální přístrojový panel zobrazuje informace o stroji, zatímco údaje týkající se systému M CDC jsou k dispozici na displeji s úhlopříčkou 8,5", kde je možné měnit zobrazované funkce pomocí tlačítek inspirovaných automobilovým průmyslem. Režimy EPD jsou jednoduše volitelné a snadné je i ovládání joysticku, jeho ž součástí jsou rovněž tlačítka pro volbu směru jízdy vpřed/vzad. Dvouzónová ventilace dokáže díky osmi výstupním otvorům udržet Vaše nohy v teple nebo efektivně ochladit horní část kabiny. Účinně odmrazuje skla.
Kabina navržená pro Vaše specifické potřeby působí na první pohled dojmem vysoké úrovně. Kabina "CS" vybavená hydro-pneumatickým odpružením nabízí pohodlí vyšší třídy.
- Kabina: nová generace navržená pro maximální ergonomičnost, viditelnost a bezpečnost.
- Zakřivené čelní sklo: jediné svého druhu. Pracovník obsluhy sleduje plynule náklad přirozeným způsobem.
- Digitální přístrojová deska: zobrazuje údaje o stroji včetně momentální spotřeby pohonných hmot.
- Displej 8.5": zobrazuje údaje ze systému M CDC, součást standardní výbavy. Přehledný.
- Funkce CDC: obsluha vybírá funkce pomocí tlačítek jednoduchým a intuitivním způsobem.
- Ovládání EPD: s použitím potenciometru lze vybrat ze tří možných režimů - maximální efektivita využití a účelnost.
- Tlačítka: hlavní tlačítka jsou umístěná na ovládacím panelu po pravé straně od řidiče. Intuitivní použití.
- Topení a klimatizace: Špičková výkonnost - vyhřátí kabiny (z -10° na +25°) je dosahováno v polovičním čase a doba nutná pro prochlazení (z +55°na +25°) je zkrácena o 20 %.